Kalkulator zysku
Konto Godne Polecenia na 4%  + Bonus 100 zł
Kalkulator zysku
odsetki gwarantowany
bonus
Comperia.pl
zysk

Suma zysku = 100

Najczęściej zadawane pytania

Najczęściej zadawane pytania w Promocji Comperia Bonus 6




1.       Czy z jednego adresu e-mail może się zarejestrować więcej niż jedna osoba?
Nie. Z jednego adresu e-mail możliwa jest rejestracja tylko na jedną osobę.

 

2.       Przy wpisywaniu numeru telefonu pojawia się komunikat o błędnym numerze telefonu.
Numer telefonu w panelu należy wpisywać bez odstępów/spacji. Jeżeli mimo to ponownie pojawi się komunikat o błędnym numerze prosimy o przekopiowanie numeru telefonu do notatnika, a następnie przekopiowanie go z notatnika do docelowego pola. Można również spróbować użyć innej przeglądarki niż dotychczas.

 

3.       Nie mogę się zalogować, link potwierdzający nie przyszedł na moją skrzynkę e-mailową!
Przede wszystkim prosimy o sprawdzenie, czy przy rejestracji do Promocji podałeś prawidłowo swój adres e-mail. Nie można zarejestrować się dwa razy na jeden adres e-mail. Jeśli adres e-mail został podany prawidłowo prosimy o sprawdzenie, czy e-mail nie trafił do folderu SPAM/kosz. Jeżeli e-maila nie ma w folderze SPAM/kosz prosimy o użycie innej przeglądarki niż dotychczas. UWAGA! Użytkownicy domeny tlen.pl/o2.pl mogą mieć problemy z logowaniem, ponieważ system traktuje te domeny jako dwie różne. Prosimy uważnie wpisywać adres e-mail używając tego samego aliasu, ewentualnie skorzystać ze skrzynki pocztowej w innej domenie.



4.       Nie pamiętam, jakie hasło ustawiłem/am. Co robić?
Na stronie logowania do panelu promocji dostępnego pod adresem https://www.comperiabonus.pl//logowanie znajdziesz link do odzyskiwania hasła. Po kliknięciu w niego i wpisaniu zarejestrowanego w promocji adresu e-mail otrzymasz dalsze instrukcje, które pozwolą Ci na ustawienia hasła na nowo.    

                                                              

5.       Czy jeżeli brałem/brałam udział w poprzednich promocjach Comperia Bonus muszę rejestrować się ponownie?
Tak. Możesz zarejestrować się na ten sam adres e-mail, na który rejestrowałeś/aś się w poprzednich promocjach Comperia Bonus.          

 

6.       Podczas rejestracji wyskakuje mi biała strona, co mam zrobić?
Należy skorzystać z innej przeglądarki niż dotychczas (np.: Chrome, Firefox, Internet Explorer).                                                                               

                                                                                                         

7.       Mogę wziąć udział w Promocji, jeżeli nie jestem Obywatelem UE?

Promocja ze względu na procedury bankowe umożliwia uczestnictwo w Promocji jedynie

Obywatelom UE ze względu na możliwość wyboru we wniosku bankowym kraju pochodzenia oraz wyboru kuriera jako sposobu zawarcia umowy.

 

8.       Nie działa przycisk "przejdź dalej" w momencie uzupełnienia danych tj. pesel, imię, nazwisko. Co może być powodem?

Powodem jest prawdopodobnie błędne wpisywanie nazwiska dwuczłonowego. Posiadając takie nazwisko należy użyć tylko spacji (bez wpisywania myślnika "-") pomiędzy pierwszym a drugim nazwiskiem.

 

9.       Czy jeżeli założyłem/am rachunek oszczędnościowo-rozliczeniowy bezpośrednio ze strony BZWBK  a nie ze strony comperiabonus.pl też biorę udział promocji?
Aby wziąć skutecznie udział w promocji należy zarejestrować się na stronie comperiabonus.pl i złożyć wniosek o rachunek oszczędnościowo-rozliczeniowy  za pomocą panelu uczestnika promocji.  

  

10.   Kiedy mogę spodziewać się wypłaty bonusu?

Zgodnie z Regulaminem Promocji Comperia Bonus 6 kwota premii zostanie przekazana na konto założone w Promocji do 30.09.2016r.



11.   W jaki sposób mogę złożyć reklamację w sprawach dotyczących organizacji i przebiegu Promocji?

Uczestnik może złożyć reklamację na adres e-mail Organizatora: kontakt@comperiabonus.pl

Szczegóły procesu reklamacyjnego opisane są w Regulaminie Promocji.

 

12.   W jaki sposób mogę złożyć reklamację w sprawach dotyczących Wniosku Internetowego, Umowy o Konto oraz produktów Banku?

Uczestnik może złożyć reklamację na kilka sposobów opisanych dokładniej w Regulaminie Promocji. Odpowiednie adresy oraz numery telefonów dostępne są w jednostkach organizacyjnych Banku zajmujących się obsługą klienta oraz wskazane są na stronie internetowej Banku www.bzwbk.pl.

 

13.   Jakie opłaty związane są z posiadaniem karty płatniczej do Konta Godnego Polecenia dla Uczestników w trakcie trwania Promocji Comperia Bonus 6?

Uczestnik może skorzystać z promocji cenowej w zakresie Karty jeżeli w okresie trwania Promocji „Konto na 4%”  zawrze z Bankiem umowę o Kartę do Konta oraz:

a) nie złoży sprzeciwu wobec przetwarzania danych w celach marketingowych.

b) wyrazi zgodę na otrzymywanie informacji handlowej drogą elektroniczną.

 

Szczegółowe informacje ujęte są Regulaminie promocji „Konto na 4%” dostępnym pod adresem URL: http://static3.bzwbk.pl/asset/r/e/g/regulamin-kgp-4proc_58312.pdf Opłaty niewymienione w regulaminie promocji „Konto na 4%” zawarte są w TOiP.

 

14.   Jakie opłaty związane są z posiadaniem karty płatniczej do Konta Godnego Polecenia po zakończeniu Promocji Comperia Bonus 6?

Opłaty będą zgodne z TOiP.

 

15.   Czy posiadanie karty debetowej do „Konta Godnego Polecenia „ jest niezbędne do uzyskania bonusu w ramach promocji Comperia Bonus 6?

Posiadanie karty nie jest niezbędne. Regulamin promocji pozwala na wykonanie płatności kartą , płatności BLIK lub płatności kartą mobilną (telefonem).

 

16.   Czy bonus będzie wypłacony na rachunek oszczędnościowo-rozliczeniowy

założony  w BZWBK?

Tak. Bonus zostanie wypłacony na konto otwarte w promocji.


17.   Czy w celu potwierdzenia umowy rachunku oszczędnościowo-rozliczeniowego

 przelewem weryfikacyjnym dane między bankami muszą być takie same?

Tak. Wszelkie dane (imię, nazwisko, adres itd.)przekazywane między bankami

 w przelewie weryfikacyjnym w ramach zawarcia umowy muszą być identyczne.

 

18.   Jakie typy rachunków Bank traktuje jako rachunki bankowe?

Zgodnie z Regulaminem Promocji jest to konto osobiste, prowadzone w złotych polskich.

 

19.   Jeżeli posiadałem lub posiadam w Banku inne produkty niż rachunek bankowy mogę wziąć udział w promocji?

Tak. Regulamin określa, kto nie może wziąć udział w Promocji.

 

20.   Czy mogę wziąć udział w promocji jeżeli założyłem rachunek bankowy w Banku przed

1 stycznia 2015 roku?

Zgodnie z Regulaminem nie można mieć konta od 15 sierpnia 2015. Jeśli konto otwarte w styczniu zostało zamknięte przed 15 sierpnia, można wziąć udział w promocji, jeśli było aktywne 15 sierpnia i po tym terminie –wyklucza to udział w Promocji.

 

21.   W jaki sposób mogę skierować zapytanie bezpośrednio do Banku?

Formy kontaktu podane są na stronie:

http://www.bzwbk.pl/informacje-o-banku/kontakt/kontakt.html

 

22.   Czy będąc pełnomocnikiem do rachunku bankowego

w Banku założonego po 1 stycznia 2015 roku mogę wziąć udział w Promocji?

Tak. Wykluczeni są właściciele i współwłaściciele rachunku.

 

23.   Czy w ramach Promocji Comperia Bonus 6 płatności internetowe za zakupy dokonane  kartą płatniczą są brane pod uwagę do spełnienia warunków Promocji?

Płatności za zakupy internetowe (podając numer karty, a nie dokonując przelewu) są brane pod uwagę do spełnienia warunków Promocji.

 

24.   Czy wypłata BLIK w bankomacie jest traktowana jako transakcja bezgotówkowa?

Wypłata gotówki z bankomatu BLIK-iem nie jest formą płatności bezgotówkowej i nie jest brana pod uwagę w ramach spełnienia warunków Promocji.

 

25.   Czy domówienie karty debetowej po złożeniu wniosku o konto w Banku wyklucza z udziału w Promocji Comperia Bonus 6?

Nie.

 

26.   W ramach płatności kartą płatniczą lub/BLIK/Telefon liczą się transakcje wykonane czy zaksięgowane w wymaganym okresie?

Zaksięgowane.

 

27.   Jaki jest okres trwania Konkursu:  Pokaż jak kibicujesz polskiej drużynie na Euro 2016”?

Konkurs trwa od 20czerwca2016 r. do 30 czerwca2016 r.

 

28.   Jak mogę wziąć udział w Konkursie?

Wszystkie wymaganie są dokładnie opisane w Regulaminie Konkursu dostępnym na:

https://comperiabonus.pl/pliki/promocje/bzwbk/dokumenty/Regulamin_konkursu.pdf

 

29.   Do kiedy praca konkursowa powinna zostać wysłana?

Praca powinna zostać dostarczona w formie elektronicznej, e-mailem na adres: konkurs@comperiabonus.pl do dnia 30 czerwca2016 r.

 

30.   Kiedy nastąpi ogłoszenie wyników Konkursu ?

Lista uczestników, którym zostały przyznane Nagrody   zostanie opublikowana najpóźniej do dnia 31lipca 2016 r. na stronie internetowej www.comperiabonus.pl

 

31.   Na jaki adres mailowy należy wysłać pracę konkursową?

Pracę należy przesłać na adres: konkurs@comperiabonus.pl