Najczęściej zadawane pytania
Najczęściej zadawane pytania w Promocji Comperia Bonus 8
1. Czy z jednego adresu e-mail może się zarejestrować więcej niż jedna osoba?
Nie. Z jednego adresu e-mail możliwa jest rejestracja tylko na jedną osobę.
2. Nie mogę się zalogować, link potwierdzający nie przyszedł na moją skrzynkę e-mailową!
Przede wszystkim prosimy o sprawdzenie, czy przy rejestracji do Promocji podałeś prawidłowo swój adres e-mail. Nie można zarejestrować się dwa razy na jeden adres e-mail. Jeśli adres e-mail został podany prawidłowo prosimy o sprawdzenie, czy e-mail nie trafił do folderu SPAM/kosz. Jeżeli e-maila nie ma w folderze SPAM/kosz prosimy o użycie innej przeglądarki niż dotychczas. UWAGA! Użytkownicy domeny tlen.pl/o2.pl, interia.pl oraz interia.eu mogą mieć problemy z logowaniem, ponieważ system traktuje te domeny jako dwie różne. Prosimy uważnie wpisywać adres e-mail używając tego samego aliasu, ewentualnie skorzystać ze skrzynki pocztowej w innej domenie.
3. Nie pamiętam, jakie hasło ustawiłem/am. Co robić?
Na stronie logowania do panelu promocji dostępnego pod adresem https://www.comperiabonus.pl/logowanie znajdziesz link do odzyskiwania hasła. Po kliknięciu w niego i wpisaniu zarejestrowanego w promocji adresu e-mail otrzymasz dalsze instrukcje, które pozwolą Ci na ustawienia hasła na nowo.
4. Czy jeżeli brałem/brałam udział w poprzednich promocjach Comperia Bonus, muszę rejestrować się ponownie?
Tak. Możesz zarejestrować się na ten sam adres e-mail, na który rejestrowałeś/aś się w poprzednich promocjach Comperia Bonus.
5. Podczas rejestracji wyskakuje mi biała strona, co mam zrobić?
Należy skorzystać z innej przeglądarki niż dotychczas (np.: Chrome, Firefox, Internet Explorer).
6. Czy mogę wziąć udział w Promocji, jeżeli nie jestem Obywatelem UE?
Promocja obejmuje uczestników tylko na terenie Polski z ważnym dokumentem umożliwiającym podjęcie pożyczki w Banku.
7. Nie działa przycisk "przejdź dalej" w momencie uzupełnienia danych tj. pesel, imię, nazwisko. Co może być powodem?
Powodem jest prawdopodobnie błędne wpisywanie nazwiska dwuczłonowego. Posiadając takie nazwisko należy użyć tylko spacji (bez wpisywania myślnika "-") pomiędzy pierwszym a drugim nazwiskiem.
8. Czy jeżeli wziąłem kredyt bezpośrednio w oddziale PKO, też biorę udział w promocji?
Jeśli wniosek złożony został za pośrednictwem promocji ComperiaBonus to bonus zostanie przyznany.
9. Na jakie konto będzie wypłacony bonus z CB8?
Na dowolne konto uzupełnione w promocji po informacji o przyznaniu bonusu.
10. Jeżeli posiadałem lub posiadam w Banku produkt kredytowy, mogę wziąć udział w promocji?
Tak, można wziąć udział w promocji.
11. Jeżeli posiadałem lub posiadam w Banku inne produkty niż produkt kredytowy, mogę wziąć udział w promocji?
Tak, udział w promocji jest możliwy.
12. W jaki sposób mogę skierować zapytanie bezpośrednio do Banku?
Kontakt można uzyskać na stronie: https://www.pkobp.pl/kontakt/
13. Byłem/jestem w PKO pełnomocnikiem do produktu innego niż kredytowy. Mogę wziąć udział w promocji?
Tak.
14. Byłem/jestem w PKO pełnomocnikiem do produktu kredytowego. Mogę wziąć udział w promocji?
Tak.
15. Byłem/jestem w PKO współwłaścicielem do produktu innego niż kredytowy. Mogę wziąć udział w promocji?
Tak.
16. Byłem/jestem w PKO współwłaścicielem do produktu kredytowego. Mogę wziąć udział w promocji?
Tak.
17. W jaki sposób otrzymam umowę o kredyt?
Umowa może być podpisana w oddziale banku albo dostarczona przez kuriera po wcześniejszym uzgodnieniu szczegółów z konsultantem telefonicznym na infolinii banku.